sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Tatuointipäivitys

Olen aina pitänyt tatuoinneista, ja halunnut omalle iholle. Nyt vähän päivitystä mitä löytyy.

Ensimmäisen otin 2005, sydämen. Ylioppilaslahjana Ollilta. Paikkana oli Porin TattooNation, tekijänä Mika.

2010 tehtiin leppäkertuista kaksi, tytöt. Jostain syystä olen aina pitäny leppäkertuista ja halusin lapsista merkit ihoon. Paikkana oli jälleen Porissa TattooNation ja kolmas, poika leppäkerttu, lisättiin siihen 2011. Myös nämä iholle taiteili Mika.

Tammikuussa 2013 kävin Eurassa Eskolan Tommilla ottamassa kuvan neulontaan liittyen, eli lankakerä sydämen muotoisena ja siinä puikot.

Huhtikuussa 2013 saimme tarjouksen liittyen Lukkoon tai Raumam Boikiin. Minä halusin jääkiekkomailit ja pätkän Boikien chäntistä "Rauman Äijänsuolla mä oon kuin kotonain, mä tätä rakastan, mä tätä rakastan jne". Paikkana oli Needlepoint Raumalla ja tekijänä Ramo.


Näistä on sitten hyvä jatkaa...
...parin vuoden päästä.



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti