maanantai 11. huhtikuuta 2011

25

Huomenna se tapahtuu.
Huomenna täytän 25.
Niin vähän, ja kuitenkin myös niin paljon.
Ei, minulla ei ole ikäkriisiä.
Ainakaan valtavaa.
Olen vaan kauhean energinen, mutta luulen senkin johtuvan enemmän keväästä kuin synttäreistä.
Tosin, synttärini ajoittuvat aina kevääseen, joten niilläkin on varmasti vaikutusta.
Huomenna teen pienen kakun ja keitän kahvia.
Ne saapuvat, ketkä saapuvat.

Mitä ajattelin elämäni olevan 25-vuotiaana?
En muista, en ole ajatellut koskaan millaista olisi tässä iässä, vaan ajatukseni olivat enemmän siinä, kun olen 30 tai enemmän.
Mutta nyt, kun olen (en vielä!) 25, niin elämäni on tätä:




Enkä valita.
Nuo ovat parasta, mitä elämä voi antaa.
Mitä elämäni on sitten, kun on kulunut taas 25 vuotta lisää...?

Tänään pitäisi hieman leivoskella valmiiksi.
Ajattelin myös lihapullia ja ohraleipää.
Leivonnanhajua tänne <3.
Lisäksi olen tehnyt hieman kangastilauksia, enkä malta odottaa, että saan ne kotiini!
Ne on nimittäin jo lähteneet liikkeelle!
Niinkuin sovitusnukkenikin!
Sellaisenkin tilasin :)
Ja vaatteita.
Kevät ja energia kuluttaa näköjään paljon kukkaroa.
Mutta kyllä niistä sitten syntyykin jotain käytettävää toivottavasti.
Lapsille, tärkeimmille.

Ja tämä viikko on kovin kiva viikko!
Huomenna parturointia, keskiviikkona neuvolointia ja pappikin tulee vierailulle, lauantaina ristiäiset, sunnuntaina vaalit(!) ja rompetori Kokemäellä.
Kiva viikko.
Synttäriviikko.

1 kommentti: